Η μουσική εταιρεία Spicy ξεκινά και εξελίσσει τις δραστηριότητες της και στον χώρο συμβουλευτικής και του marketing, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις. Όπως σημειώνει η εταιρεία, ο δημιουργικός σχεδιασμός, η σωστή επικοινωνία και η ολοκληρωμένη παρουσία online & offline είναι ο οδηγός για κάθε συνεργασία.

Παράδειγμα είναι η συνεργασία της Spicy με την εταιρεία Dido Cosmetics, καθώς τους τελευταίους μήνες έχει επιτευχθεί η ανοδική πορεία της Dido καθώς και της νέας σειράς TarabankoK που χαρακτηρίζεται από τον χαρακτήρα της Κάτιας Ταραμπάνκο.

Με τη χορηγία της Dido Cosmetics & TarabankoK την προηγούμενη αλλά και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, η Dido μπήκε στον χάρτη των μεγάλων εταιρειών που επενδύουν σε τηλεοπτική διαφήμιση και το brand αρχίζει και αναγνωρίζεται ως major από τα εμπορικά τμήματα καθώς και στη συνείδηση του καταναλωτή.

Η Spicy κατάφερε με μεθοδικότητα, προγραμματισμό και λόγω αποτελεσματικής απόδοσης σε νούμερα τηλεθέασης, να εξασφαλίσει μια καλή συμφωνία, πετυχαίνοντας υψηλό ROI. Παράλληλα, η διαχείριση των Social Media της Dido Cosmetics με στρατηγικές επικοινωνίας και δημιουργία περιεχομένου, ανανέωσε και αύξησε την αναγνωρισιμότητα της Dido Cosmetics. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύθηκε το brand και σε B2B αλλά και σε B2C.