Στο πλαίσιο της χορηγίας της στο World Cup 2014
(ΤΟΚΙΟ) Η πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της εχθές και τοποθετείται στο επίκεντρο της χορηγίας της Sony στο World Cup. Το «One Stadium Live» δίκτυο φιλοξενεί social media περιεχόμενο από δημοφιλή, σχετικά και πρόσφατα ποδοσφαιρικά topics των Twitter, Facebook και Google+. Είναι διαθέσιμο σε Αγγλικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά και Ιαπωνικά, και θα τροφοδοτείται κατά τη διάρκεια των αγώνων από μια συντακτική ομάδα 32 ατόμων, η οποία θα αποκλείει τυχόν επιβλαβές για τη Sony περιεχόμενο. Το One Stadium Live δημιούργησε η Isobar, καθιστώντας το προσβάσιμο από κινητό, tablet και desktop. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η αρχική σκέψη της Sony να προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων της μέσω της πλατφόρμας απέτυχε, λόγω δυσκολιών στον τομέα logistics.