Τηλεοπτική καμπάνια και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας

Η καμπάνια, αποτελούμενη από δύο ταινίες, είναι γεμάτη ελληνικές εικόνες και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση για τη μείωση της χοληστερίνης. Το φετινό μήνυμα «Με Becel pro-activ και η Βόνιτσα τα κατάφερε!» δυναμώνει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία, προβάλλοντας την αποτελεσματικότητα του προϊόντος. Η Solid ανέλαβε επίσης το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας των «Διαδρομών Καρδιάς», που περιλαμβάνει ραδιοφωνικό σποτ, advertorial, digital καμπάνια και ένα εκτεταμένο πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων. Την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών και των βίντεο για το διαδίκτυο υπογράφει η Feel Me.