Καμπάνια με TV, social media, YouTube, web TV και χορηγία

Η Soho Square Athens σχεδίασε τη νέα καμπάνια των Mini Pick Crackers Παπαδοπούλου, τα οποία κυκλοφορούν σε ανανεωμένες συσκευασίες. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι νέες συσκευασίες έχουν ταυτότητα και χαρακτήρα και έρχονται σε πέντε μοναδικά χρώματα, ένα για κάθε γεύση. Η καμπάνια, η οποία φέρει την υπογραφή της Soho Square, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Stefi & Lynx Productions, τρέχει στην τηλεόραση και στο digital και, συγκεκριμένα, στο Facebook, το Instagram, το YouTube και σε Web TV. Παράλληλα, υπάρχει και χορηγική παρουσία των Mini Pick Crackers στο τηλεοπτικό πρόγραμμα του Σκάι, Τhe Voice.