Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Soho Square για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, «αναδεικνύει για άλλη μια φορά την αέναη ροή». Εμπνευσμένη από τη ροή του νερού, η ταινία αναφέρεται
σε αυτά «που έχουν σημασία για τη ζωή», μέσα από τη ροή του χρόνου.

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, οι τρεις σταθερές που ορίζουν τον χρόνο, προβάλλονται μέσω των τριών εννοιών που τα αντιπροσωπεύουν: τον πολιτισμό, τον άνθρωπο και το περιβάλλον, αντίστοιχα. «Και το κοινό σημείο όλων είναι, πάντα, η ροή», καταλήγει η ανακοίνωση. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions και τη σκηνοθεσία οι Danny & Loco.