Νικήτρια αναδείχθηκε η Socialab, μετά από spec που διενήργησε το Beat για την ανάθεση του λογαριασμού σε θέματα Δημοσίων Σχέσεων, Media Relations & Events, αλλά και του Digital για Social Media & Activation.

Το agency έχει ήδη ξεκινήσει τον στρατηγικό επικοινωνιακό σχεδιασμό για τη γνωστή εφαρμογή εύρεσης ταξί. Ο ιδρυτής και Πρόεδρος της διαφημιστικής, Γιώργος Αναγνωστόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτήν τη νέα συνεργασία και την προσθήκη ενός ακόμα στρατηγικού συνεργάτη στο portfolio της Socialab. Το Beat αποτελεί ένα iconic brand για την ελληνική αγορά με μεγάλη, επιτυχημένη ιστορία και ακόμη μεγαλύτερα σχέδια για το μέλλον. Ανυπομονούμε να τα υλοποιήσουμε μαζί».