Η Socialab δημιούργησε για τον Κωτσόβολο, και με αφορμή την Ημέρα του Πατέρα, την καμπάνια «Εμένα ο μπαμπάς μου…», η οποία στηρίχθηκε σε 6 στατικά creative υλικά που προέκυψαν μέσα από μια δημιουργική φωτογράφιση.

Η καμπάνια απλώθηκε στο digital με social media υλικά αλλά και αφιερώματα σε επιλεγμένους publishers. Όταν είναι κανείς παιδί και θέλει να παινευτεί, κάθε του φράση ξεκινά με την ατάκα: «Εμένα ο μπαμπάς μου…», «Εμένα ο μπαμπάς μου είναι πολύ δυνατός», «Εμένα ο μπαμπάς μου είναι ο καλύτερος!».

Στις φωτογραφίες πάντοτε «πρωταγωνιστής» είναι τα χέρια των μπαμπάδων που χρησιμοποιούν ένα προϊόν του Κωτσόβολου για να συμβάλλουν στη φροντίδα και το μεγάλωμα του παιδιού.