Το agency Mono, κατόπιν spec

H Skyy Vodka, brand του Campari Group, επέλεξε το agency Mono ως global agency of record, μετά από review που διήρκησε περίπου πέντε μήνες. «Σε μια πολύ σημαντική στιγμή για τη Skyy, κατά την οποία υλοποιούμε τα επόμενα βήματα ανάπτυξης του brand, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με την Mono», αναφέρει μεταξύ άλλων η Senior Global Director, white spirits του Campari Group, Marina Santos. «Η συνεργασία ξεκινά με την ανάπτυξη μιας νέας fully integrated παγκόσμιας καμπάνιας».

Συγκεκριμένα, η Mono θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη μιας παγκόσμιας δημιουργικής πλατφόρμας σε πολλές διεθνείς αγορές το πρώτο εξάμηνο του έτους, η οποία θα τρέξει σε διάφορα media κανάλια. Η ανάθεση έρχεται σε μια περίοδο, στην οποία η Skyy Vodka ετοιμάζεται για brand repositioning, με νέα συνταγή και συσκευασία. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε μια νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας για ένα τόσο εμβληματικό brand, όπως η Skyy. Θα συμβάλλουμε στο να επανατοποθετηθεί το brand με ένα νέο, εξαιρετικά ελκυστικό τρόπο που εμβαθύνει τη σύνδεση με τον βασικό του καταναλωτή, επεκτείνοντας και το παγκόσμιο αποτύπωμά του», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mono,
Jim Scott.

(Πηγή:Adweek)