Η Θάλεια Γελαδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Marketing Officer στη Skroutz. Το νέο στέλεχος, με μακρά εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing, υπήρξε, μέχρι πρότινος, υπεύθυνη επικοινωνίας και marketing του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ από τον Δεκέμβριο 2016 έως τον Ιανουάριο 2020, υπήρξε Head of Marketing και μετέπειτα CMO στο Βeat. Έχεί διατελέσει Area Manager, Central & Southern Europe στη The Coca-Cola Company, καθώς και Group Account Director/Ηead of Digital στη Civitas. Ξεκίνησε την πορεία στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας το 2007, στη Saatchi Online και, επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εργάστηκε σε εταιρείες, όπως οι WebSys και Linakis & Associates. 30 brands αποκάλυψαν πώς μετέτρεψαν τις προκλήσεις σε ευκαιρίες