Τη νέα της εταιρική της ταυτότητα ως μέρος της γενικότερης στρατηγικής «Next Level-Skoda Strategy 2030», παρουσίασε η Skoda Auto. Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και στην πλήρη ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας (CI), ενώ, παράλληλα, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία επιταχύνει και επεκτείνει τη στρατηγική της για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ειδικότερα, σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερα.

Μια πρώτη εικόνα των νέων αυτών μοντέλων παρέχει, σύμφωνα με την εταιρεία, το Vision 7S concept της, ενώ το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda στις ευρωπαϊκές αγορές εκτιμάται ότι θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030.

Για να υποστηρίξει τη νέα στρατηγική, η εταιρεία θα επενδύσει, όπως επισημαίνει, επιπλέον 5,6 δισ. ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. «Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα στην ιστορία της Skoda Auto», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda Auto, Klaus Zellmer.

«Μέσω της νέας εταιρικής ταυτότητας, προετοιμαζόμαστε για το ηλεκτρικό μέλλον και τοποθετούμε ξεκάθαρα τη Skoda απέναντι στον εξωτερικό ανταγωνισμό, ενώ, ταυτόχρονα, κάνουμε ακόμα πιο διακριτή τη θέση μας ανάμεσα στις άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen», πρόσθεσε ο Martin Jahn, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Skoda Auto για Πωλήσεις και Marketing.