Τα τηλεοπτικά σποτ χρησιμοποιούν την ιδέα του split screen για να αποδώσουν με τον καλύτερο τρόπο τον διπολικό χαρακτήρα της σειράς τυριών Dirollo. Mε δημιουργικό όχημα μια οθόνη χωρισμένη στη μέση, βλέπουμε από τη μία εμπνευστικές εικόνες και καταστάσεις πoυ αφορούν στη γεύση και την απόλαυση των τυριών Dirollo και από την άλλη αντίστοιχα ωραίες εικόνες και καταστάσεις που αφορούν στην ευεξία.

Με τη φράση κλειδί «βγάλε τα όρια από το μυαλό σου, βάλε το όλο, στη γεύση σου», η καμπάνια αναδεικνύει τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Την καμπάνια, η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα» από 27 Φεβρουαρίου με την corporate ταινία, υπογράφει η Solid Havas και την παραγωγή η Φιλμική. Ταυτόχρονα με τα νέα σποτ, οι συσκευασίες Dirollo αλλάζουν όψη, σύμφωνα με τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας.