Η Sherpa Society, εταιρεία που εξειδικεύεται στις εκπαιδεύσεις στελεχών επιχειρήσεων, ανακοίνωσε την επιτυχή υλοποίηση του masterclass «A Deep Dive into TikTok». Το TikTok είναι το Μέσο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως, ενώ συχνάζουν σε αυτό περισσότεροι από 1 δισ. χρήστες.

Η Sherpa Society πραγματοποίησε στις 20 Ιουνίου το online masterclass με τίτλο «A Deep Dive into TikTok», όπου οι συμμετέχοντες (στελέχη από brands και agencies) έλαβαν πρακτικές συμβουλές για οργανική και paid αξιοποίηση του TikTok, ενώ άντλησαν έμπνευση από ελληνικά και διεθνή case studies. Στο masterclass συμμετείχαν ως εισηγητές ο Φάνης Θεοδώρου από το TikTok, ο Δημήτρης Κανέλλης από την Imperius, η Ειρήνη Στεφάνου από τη Relevance, καθώς και οι Tom Sweeney και Ash Hatchard από βραβευμένα agencies της Μεγάλης Βρετανίας.

Η εν λόγω εκπαίδευση αποτέλεσε συνέχεια του masterclass «Mass Seduction: The Anatomy of an Outstanding Strategy on Instagram, TikTok & LinkedIn», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 6 Ιουνίου, στην OTEAcademy, με εισηγητή τον Alex Khan, Social Media Expert από τη Γερμανία.