Η Seventy Nine Minds ανέλαβε την επικοινωνία της νέας σειράς προϊόντων τομάτας, Γκρέκα, της εταιρείας Κόρε, η οποία κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά το ελαιόλαδο Χρυσελιά. Συγκεκριμένα, ολοκλήρωσε τη μελέτη και τον σχεδιασμό τηλεοπτικής ταινίας με μήνυμα «Νοστιμιά… α λα Γκρέκα», με στόχο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, να αναδείξει ότι η σειρά δίνει νέα διάσταση στη μαγειρική, προσφέροντας ξεχωριστή γεύση και φρεσκάδα στο φαγητό. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ έκανε η Stefi & Lynx Productions.
09/02/21
CATEGORIES: Advertising
Η Seventy Nine Minds για τα προϊόντα Γκρέκα
TVC λανσαρίσματος σε παραγωγή της Stefi & Lynx
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ