Ποια είναι η σχέση των Ελλήνων με το σπίτι τους στη μετά Covid εποχή; Σύμφωνα με την έρευνα που υλοποίησε η Focus Bari για το Ετήσιο Συνέδριο DYI & Home Improvement και παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου στις 24 Νοεμβρίου, καθώς το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής μεγαλώνει, οι Έλληνες φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στη συντήρηση του σπιτιού τους με δύο στους τρεις να δηλώνουν πως κάνουν ήδη ενέργειες για να αποφύγουν ζημιές από φυσικούς κινδύνους, ενώ τρεις στους τέσσερις βάζουν ως προτεραιότητα την προστασία του σπιτιού από τα καιρικά φαινόμενα.

Τρεις στους τέσσερις έκαναν τουλάχιστον μια ενέργεια αναδιαμόρφωσης του σπιτιού, ενώ παρόμοια αναλογία δηλώνει πρόθεση για αλλαγές στους επόμενους 12 μήνες. Η εξοικείωση με τους υπολογιστές απέφερε θετικά αποτελέσματα καθώς 3 στους 4 Έλληνες κάνουν αγορές online, και 4 στους 5 χρησιμοποιούν online πηγές ενημέρωσης για DIY.

Παρ’ όλα αυτά, η αγορά ειδών σπιτιού παραμένει omnichannel, και οι offline πηγές ενημέρωσης διατηρούνται σημαντικές για 3 στους 4 Έλληνες. Όταν αγοράζουν online, οι Έλληνες e-shoppers αναζητούν αναλυτικές περιγραφές προϊόντων, ασφάλεια δεδομένων, δυνατότητα ελέγχου της διαθεσιμότητας στα καταστήματα κ.λπ.