Για πρώτη φορά και στην Ελλάδα η πανευρωπαϊκή έρευνα Mediascope Europe

Ένα 83% των χρηστών δηλώνει πως το Internet τους βοηθά να διαχειριστούν γενικότερα τη ζωή τους καλύτερα, με το 26% να τους βοηθά να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους. Παράλληλα, το 62% δηλώνει πως το Internet τους βοηθά να επιλέγουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες και ειδικότερα πακέτα διακοπών και ταξίδια, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές και κινητά/gadgets. Το 33% των χρηστών επισκέπτεται συχνά τα sites αγαπημένων brands, το 27% δηλώνει πως είναι πιθανότερο να αγοράσει προϊόν από brand που ακολουθεί online.

Το 51% των χρηστών είναι θετικό στο να μάθει περισσότερα σχετικά με προϊόντα που διαφημίζονται online, ενώ το 46% δηλώνει πως ο τρόπος με τον οποίο διαφημίζεται ενα brand στο Internet επηρεάζει την άποψή τους για το brand. Η επίσημη παρουσίαση της έρευνας Mediascope θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 2 Ιουλίου από την Alison Fennah, Vice-president, ΙΑΒ Europe, δωρεάν για τα μέλη του IAB Hellas και πελάτες τους. H πραγματοποίηση της έρευνας στην Ελλάδα ήταν χορηγία των εταιρειών 24 Media, Atcom Internet & Multimedia, MSN.gr, Reprise Media, Tempo OMD Hellas, Yahoo! Ελλάδα.