Ανάθεση της digital επικοινωνίας του kalikardia.gr

Η Hill+Knowlton Strategies σε συνεργασία με την GOD, Get on Digital, είχαν σαν στόχο τον εικαστικό εκμοντερνισμό της ιστοσελίδας, τη βελτίωση λειτουργίας της και των social media καναλιών της, τη διασφάλιση μίας βελτιωμένης εμπειρίας για τον επισκέπτη, την ενσωμάτωση νέων χρήσιμων εργαλείων, αλλά και την καθημερινή συγγραφή και ανανέωση περιεχομένου. Η Hill+Knowlton Strategies, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς (29 Σεπτεμβρίου), σχεδίασε και ανέπτυξε για το kalikardia.gr εφαρμογή όπου οι χρήστες, μέσα από ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, εκπαιδεύονται σε θέματα καρδιάς.