Μια νέα προσέγγιση υιοθετεί η Samsung, στη νέα της καμπάνια για το Samsung Galaxy Z Flip 4. Το «Join the Flip Side» επικοινωνεί μια νέα σειρά από αναδιπλούμενα κινητά τηλέφωνα, που έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αφήσουν τα καθιερωμένα και να αγκαλιάσουν το άγνωστο.

Με την υπογραφή της Wieden+Kennedy Amsterdam, η ταινία ακολουθεί μια γυναίκα που, παρόλο που δηλώνει ότι δε θα άλλαζε με τίποτα το κινητό της, έχει εντυπωσιαστεί τόσο από το νέο Samsung Galaxy Z Flip 4 της φίλης της, που κάθε τι που διπλώνει στην καθημερινότητά της, από ένα κάθισμα ή ένα scooter μέχρι ένα σάντουιτς αποκτά νέα σημασία.

Οι Ramona Todoca και Ed Olhagaray, Creative Directors της Wieden+Kennedy Amsterdam, σχολίασαν: «Δημιουργικά, στραφήκαμε στους ανθρώπους που δηλώνουν περήφανα ότι δεν θα αγόραζαν ποτέ Samsung, δείχνοντάς τους ότι το συναισθηματικό ταξίδι της αλλαγής είναι κατανοητό. Αντί να προβάλλουμε την καινοτομία, χρησιμοποιούμε κάτι που συμβαίνει στην πραγματική ζωή για να φυτέψουμε τον σπόρο της αμφιβολίας και στη συνέχεια να τον δούμε να μεγαλώνει και να πολλαπλασιάζεται».

Η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

(Πηγή: TheDrum)