Με στόχο πιο δημιουργική και στοχευμένη διαφήμιση

(ΣΕΟΥΛ) Η ανάδοχος θα συνεργαστεί με το νεοσύστατο κεντρικό πανευρωπαϊκό τμήμα marketing της εταιρείας, το οποίο συστάθηκε για να γεφυρώσει το κενό μεταξύ τοπικών και διεθνών ομάδων. Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βοηθήσει την τοπική ομάδα marketing να συμβουλεύσει τους διεθνείς marketers της Samsung, σχετικά με το πώς μπορεί να εφαρμοστεί η διαφήμιση και η στρατηγική της σε τοπικό επίπεδο. Η Samsung συνεργάζεται αυτή τη στιγμή σε επίπεδο διαφήμισης με τις Cheil, Leo Burnett, CHI & Partners και BMB, ενώ την τελευταία της τηλεοπτική διαφήμιση για τους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες δημιούργησε η 72andSunny Amsterdam.  Με την Cheil, στην οποία είναι και μέτοχος, η Samsung συνεργάζεται σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ η πιο πρόσφατη διαφήμισή της «life in every pixel» αφορούσε στις τηλεοράσεις του brand.