Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε την καμπάνια #YouMake, μια παγκόσμια πλατφόρμα προώθησης που επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν και να προσαρμόζουν τις συσκευές τους. Πρόκειται για μία ενέργεια που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στη CES 2022 και φιλοδοξεί να δώσει στους χρήστες παγκοσμίως, τη δυνατότητα να αντικατοπτρίσουν τον εξελισσόμενο τρόπο ζωής τους στις συσκευές τους.

Η νέα πλατφόρμα εξατομίκευσης προϊόντων διευρύνει το όραμα Bespoke της Samsung, πέρα από τις οικιακές συσκευές, και το φέρνει στα smartphones και στις συσκευές μεγάλης οθόνης της εταιρείας.

Η πλατφόρμα #YouMake προσφέρει έναν καλύτερο τρόπο εξατομίκευσης και συνδεσιμότητας, μέσω ενός προσαρμοσμένου ελέγχου που ενεργοποιείται από τις λύσεις SmartThings IoT. Η καμπάνια #YouMake θα κυκλοφορήσει σε οκτώ χώρες έως τον Μάιο, πριν επεκταθεί και σε άλλες χώρες κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Samsung σχεδιάζει να προσφέρει συνεχείς υπηρεσίες και προνόμια μέσα από εικονικές εμπειρίες, εκδηλώσεις με τη συμμετοχή πελατών και πολλά άλλα, αξιοποιώντας πλατφόρμες metaverse.