Παράλληλα, κατέγραψε μείωση ετήσιων κερδών 8%

(ΔΟΥΒΛΙΝΟ) Πρόκειται για την πρώτη φορά εδώ και 5 χρόνια που η εταιρεία καταγράφει απώλειες, ενώ, από την άλλη, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να τριπλασιάσει τη δαπάνη της στον τομέα του marketing στα 35 εκατ. ευρώ μέσα στο 2014. Ο CEO, Michael O’Leary, χαρακτήρισε τα αποτελέσματα απογοητευτικά, αλλά συμπλήρωσε ότι μια νέα σειρά μέτρων για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και τη μείωση τιμών απέφερε αύξηση 4% στην κίνηση το 2ο μέρος του οικονομικού έτους. Ανέφερε, επίσης, ότι βελτιώθηκε και η ιστοσελίδα της Ryanair, ενώ ετοιμάζεται και εφαρμογή για smartphones και tablets. Τέλος, από τον Απρίλιο «τρέχει» τηλεοπτική καμπάνια.