Μια συμβουλευτική ομάδα με μέλη 7 πελάτες της από 6 ευρωπαϊκές χώρες δημιούργησε η low-budget αεροπορική εταιρεία Ryanair. Οι πελάτες θα ταξιδέψουν στο Δουβλίνο, για έναν πρώτο κύκλο συναντήσεων, με στόχο να παρέχουν feedback και να κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών της εταιρείας.

Οι πελάτες, ηλικίας από 20 έως 66 χρονών, προέρχονται από Ιρλανδία, Πολωνία, Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία, ενώ 2 εξ αυτών προέρχονται από τη Βρετανία. Οι μελλοντικές συναντήσεις έχουν ήδη προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν σε Μαδρίτη, Ρώμη και Βερολίνο, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι πτήσεις και η διαμονή για κάθε μέλος της ομάδας και τους συντρόφους τους.

«Η ομάδα αποτελεί έναν diverse συνδυασμό πελατών της Ryanair, εξοπλισμένων με πολύτιμα insights, οι οποίοι διαθέτουν θετική ενέργεια. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βρίσκονται μαζί μας, προκειμένου να μας βοηθήσουν να προχωρήσουμε σε βελτιώσεις στο customer care και το customer service της εταιρείας», υπογραμμίζει ο Dara Brady, Director of Marketing and Digital της Ryanair.

(Πηγή: Marketingweek.com)