Στο 100% των διαφημιστικών εκστρατειών της Η RTB House εφάρμοσε πρόσφατα νέους αλγόριθμους που προσφέρουν ακριβείς εκτιμήσεις για τις καμπάνιες CTR. Μέσω αυτών, είναι δυνατή η καλύτερη πρόβλεψη για πιθανά κλικ σε διαφημίσεις.
Η εξέλιξη αυτή καθιστά την RTB House μία από τις πρώτες εταιρείες που χρησιμοποιούν τόσο εκτεταμένα το deep learning. Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος επιτρέπει την ακριβέστερη πρόβλεψη των κλικ σε διαφημίσεις, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των κλικ κατά 16,5%, χωρίς να απαιτείται επιπλέον προϋπολογισμός. Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα, τονίζει ότι οι αλλαγές στους αλγόριθμους της εταιρείας είναι αυτές που δίνουν το πλεονέκτημα στην τεχνολογία retargeting, η οποία υποστηρίζεται από την τεχνολογία deep learning σε κάθε επίπεδο της διαφημιστικής διαδικασίας.