Η Response συμμετέχει και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (4-8 Οκτωβρίου) και στηρίζει τους Εθελοντές Δασοπροστασίας Αττικής, προσφέροντας δωρεάν μία 3ωρη εκπαιδευτική παρέμβαση για τους Εθελοντές Ομαδάρχες Δασοπυρόσβεσης σε θέματα καθοδήγησης της ομάδας τους. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εορτάζεται κάθε χρόνο, την 1η Εβδομάδα του Οκτωβρίου, σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Το 2008 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ) εισήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον συγκεκριμένο θεσμό, με στόχο την ανάδειξη της αξίας και του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

«Βαθιά συγκλονισμένοι για τις μεγάλες πυρκαγιές στην Αττική τον περασμένο Αύγουστο, θέλουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όσους, άμεσα ή έμμεσα, συμμετείχαν στη κατάσβεση των πυρκαγιών και την προστασία των δασών μας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Senior Consultant της Response και Μέλος ΔΣ του ΕΙΕΠ.