Εργαλείο διαχείρισης επισκεψιμότητας, με στοιχεία από 300 και πλέον sites

Μέσω αυτού, συλλέγονται μηνιαίως στοιχεία όπως Unique Browsers, Page Views, Average Session Duration, Average Unique Browsers, Facebook Funs, Twitter Followers κ.ά. από τουλάχιστον 300 sites στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένων και αυτών που παρέχουν ήδη στοιχεία μέσω της εφαρμογής της ΑΤ Internet). Ιδιαίτερο στοιχείο του Traffic Eye είναι το πλήρως αυτοματοποιημένο και Real Time σύστημα εισαγωγής και διαχείρισης στοιχείων, με συνέπεια την άμεση ενημέρωση των πελατών. Αποτελεί δε, σημαντικό και βασικό εργαλείο πληροφόρησης για το Digital Planning και Buying της Resolution. Ο Θ. Μεταξάς, General Director της Resolution, ανέφερε σχετικά: «Η Resolution έχει το όραμα να αποτελέσει σημείο αναφοράς στο Digital Planning και Buying στην Ελλάδα. Ήδη αναπτύξαμε, με οικεία μέσα, ένα εργαλείο διαχείρισης πληροφοριών. Σε λίγες εβδομάδες θα ανακοινώσουμε και την έναρξη χρήσης της DSP πλατφόρμας, Programmatic Buying που θα χρησιμοποιούμε στην ελληνική αγορά. Όλες οι ενέργειες μας έχουν έναν και μοναδικό στόχο. Οι πελάτες μας να είναι βέβαιοι ότι η Resolution χρησιμοποιεί την αιχμή της τεχνολογίας προς όφελός τους».