Για μία ολιστική προσέγγιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ένα νέο global e-commerce unit με τίτλο, Reprise Commerce, λάνσαρε την περασμένη εβδομάδα, η Reprise, το global performance marketing agency του IPG Mediabrands, με στόχο να προσφέρει μία ολιστική προσέγγιση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου με insights που θα αφορούν στο συνολικό digital αποτύπωμα των brands, από το marketing έως και το customer experience, το περιεχόμενο, την εφοδιαστική αλυσίδα και τα operations. Το Reprise Commerce θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί πελατοκεντρικές στρατηγικές σε όλα τα στάδια του e-commerce «ταξιδιού» του πελάτη, μεταξύ των οποίων το e-retail, το supply-chain και warehousing, τα Marketplaces και το D2C.

«Το e-commerce έχει ξεκάθαρα βρεθεί στο προσκήνιο σε πολλές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών κατά τη διάρκεια αυτής της εξαιρετικής χρονικής περιόδου, τάση η οποία θα διατηρηθεί. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι ανάγκη να συνδέσουμε τις ευκαιρίες του e-commerce με την ισχύ των επενδύσεων των πελατών μας στο marketing και τα media», δήλωσε σχετικά ο Daryl Lee, Global CEO του Mediabrands.

(Πηγή: Businesswire)