Συγκεκριμένα, η εταιρεία κέρδισε 9 Gold, 11 Silver και 10 Bronze διακρίσεις για case studies που αφορούσαν τους πελάτες της όπως Avis, Agnotis, Coffee Island, NAK Shoes, Celestino, Accusonus, Viva Wallet, ParkAround, MLS, Yachts Sailing και Sticky. Ο Θανάσης Σοφιανός, Founder και CEO της Relevance Digital Agency, δήλωσε σχετικά: «Στη Relevance είμαστε μια φιλόδοξη ομάδα που κάνει μια τεράστια προσπάθεια τα τελευταία χρόνια και είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να διακριθούμε ως Performance Agency of the Year 2019.

Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Στο Performance Marketing οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και πιστεύω ότι στο τέλος “κερδίζει” όποιος φροντίζει να τις οδηγεί. Αυτός θα είναι ο στόχος της Relevance και για το επόμενο έτος». Μια ακόμα σημαντική διάκριση ήταν και εκείνη του Performance Brand of The Year που κέρδισε o πελάτης της Relevance, Agnotis.