Αναζητά ανάδοχο για 19 από τα brands της

(ΜΠΕΡΚΣΑΪΡ) Η ανάδοχος θα αναλάβει 8 από τα βασικότερα brands της Reckitt, τα Durex, Nurofen, Vanish, Finish και Gaviscon σε όλη την Ευρώπη, καθώς και 3 «τοπικά» στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, η εταιρεία θα επιλέξει ψηφιακό ανάδοχο για όλα τα 19 κυριότερα brands της στην Ευρώπη, η οποία θα αναλάβει το δημιουργικό διαφημιστικό κομμάτι αλλά και την ανάπτυξη ιστοσελίδων. Τα επιλεγμένα agencies θα μοιραστούν 1,4 εκατ. ευρώ και θα αναλάβουν δράση από τον Μάιο.

Στο spec συμμετέχει και η TMW, η οποία χειρίζεται την ψηφιακή διαφήμιση της Reckitt Benckiser στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Απρίλιο του 2013. Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται και σε διαδικασία αναθεώρησης του διαφημιστικού λογαριασμού των Finish, Air Wick και Clearasil, τα οποία χειρίζεται η Havas Worldwide, το παγκόσμιο creative agency της Reckitt.