Με κεντρικό μήνυμα «Βάλε ένα νέο φύλλο στη ζωή σου», συστήνονται στο κοινό οι αυτοκόλλητες επιφάνειες 99,9% καθαρού αντιμικροβιακού χαλκού Cu Life Protect που επικολλώνται σε επιφάνειες καθημερινής επαφής, απομειώνοντας το ιικό τους φορτίο. Στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας που οργάνωσε και υλοποιεί η Recipe, η καμπάνια ξεκίνησε με PPC διαφήμιση και social media content για να ενισχυθεί με banners σε επιλεγμένα sites και ενέργειες έμμεσης επικοινωνίας και δημοσιότητας.

Παράλληλα με τις ενέργειες αυτές, από τις 30 Μαρτίου βρίσκεται στον αέρα το TVC 15΄΄ της καμπάνιας, ενισχύοντας περαιτέρω το awareness, αλλά και την εικόνα της λύσης αυτής, συνδυαστικά με instore activities, αλλά και native περιεχόμενο που εμβαθύνει στη χρησιμότητα και ευκολία που συνεπάγεται η επιλογή των Cu Life Protect. Δεδομένου ότι το προϊόν διατίθεται online, αλλά και offline μέσω επιλεγμένων συνεργατών λιανικής, η Recipe εφαρμόζει ένα ευέλικτο πλάνο επικοινωνιακής διαχείρισης και στόχευσης που αξιολογείται ανά 24ωρο.