Παράλληλα, «τρέχει» ήδη ευρωπαϊκό media spec

(ΝΤΟΧΑ) Ο ανάδοχος θα κληθεί να δημιουργήσει διαφημιστική καμπάνια, η οποία θα κυκλοφορήσει στις χώρες στις οποίες 5 τουλάχιστον πόλεις αποτελούν προορισμό της αεροπορικής εταιρείας. Η εν λόγω καμπάνια θα περιλαμβάνει έντυπες καταχωρήσεις, outdoor, ραδιοφωνικές διαφημίσεις, digital, direct mail και point of sale. Η Qatar Airways, στο πλαίσιο του spec, επικοινώνησε με agencies που δεν περιλαμβάνονται στο τωρινό διεθνές της roster. Να σημειωθεί ότι, σε εξέλιξη βρίσκεται και διαγωνισμός για τον ευρωπαϊκό media λογαριασμό της Qatar Airways, ο οποίος ξεκίνησε τον Ιούνιο.