Με το μήνυμα Going places together

Η καμπάνια βασίζεται στην ιδέα της επίτευξης σπουδαίων στόχων μαζί με τον πελάτη, είτε αυτοί αφορούν στην εργασία, την οικογένεια ή την περιπέτεια, και ενθαρρύνει τους επιβάτες της να πραγματοποιήσουν τα ταξίδια που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν τα όνειρά και τις φιλοδοξίες τους. Στο επίκεντρο βρίσκεται η επιθυμία της εταιρείας να συνδέσει τους επιβάτες της τόσο πρακτικά όσο και συναισθηματικά με κάποιον από τους 153 προορισμούς της. Η νέα καμπάνια έκανε το ντεμπούτο της στην Ντόχα με καταχωρήσεις σε εφημερίδες, προβολή στα αραβικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και υπαίθρια διαφήμιση. Η Salam Al Shawa, Senior Vice President of Marketing and Corporate Communications της Qatar Airways, δήλωσε: «Η νέα μας καμπάνια Going places together αιχμαλωτίζει την ίδια την ουσία της εταιρείας μας, η οποία έχει να κάνει με την επικοινωνία και την επαφή μεταξύ των ανθρώπων, αποσκοπώντας σε ένα καλύτερο μέλλον».