Για εύκολη επικοινωνία 24/7.

Η Q παρουσιάζει το νέο της Q Bot στο Facebook Μessenger, ως έναν νέο και εύκολο τρόπο επικοινωνίας του πελάτη με τον πάροχο του, από παντού και κάθε στιγμή της ημέρας. Για να επικοινωνήσει ο συνδρομητής με το bot αρκεί να μπει στο Facebook messenger της «Q Κινητή» και να στείλει προσωπικό μήνυμα.

Στο Q bot, ο χρήστης μπορεί να βρει έτοιμες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις, να ψάξει για την κατηγορία ερωτήσεων που τον ενδιαφέρει, να ενημερωθεί για το υπόλοιπό του, να ενεργοποιήσει αποκλειστικές προσφορές ή να προλάβει το «καουντ νταουν οφερ», να ενεργοποιήσει το πακέτο που επιθυμεί, να ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας του, να παραγγείλει SIM και πολλά ακόμη.

«Θέλοντας να δώσουμε την καλύτερη δυνατή digital εμπειρία στους χρήστες μας, παρουσιάζουμε ακόμα μία εξαιρετική δυνατότητα που κάνει πιο εύκολη τη ζωή των συνδρομητών της Q.

Ακολουθούμε τις τάσεις της εποχής και εξυπηρετούμε 24/7 τους χρήστες μας εκεί που περνούν τον περισσότερο ψηφιακό χρόνο τους, για να βρίσκουν εύκολα απαντήσεις. Χρησιμοποιώντας έξυπνες λύσεις κάνουμε τα απλά, αυτονόητα», δήλωσε ο Νίκος Μαλλιάκας, Head of New Product Development της Wind Ελλάς.