Η ομάδα Purpose Disruptors θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το project «Good life 2030» κατά τη διάρκεια του event «Advertising a good life in 2030» στις 12 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της COP26. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία, η οποία σχεδιάστηκε για να δημιουργήσει «έναν συναρπαστικό και επιθυμητό νέο τρόπο ζωής».

Κατά τη διάρκεια του event θα παρουσιαστεί η έρευνα «Good life 2030» για το όραμα των πολιτών του ΗΒ, θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα του «Adverts for 2030» και θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους «The Big Sky» με συνεντεύξεις από ηγετικές φυσιογνωμίες της διαφήμισης. Τα σενάρια των Iris, McCann Manchester και Gravity Road επιλέχθηκαν από την Purpose Disruptors για την πρεμιέρα του «Adverts for 2030».

Στο ντοκιμαντέρ συμμετέχουν οι Xavier Rees, Chief Executive της Havas Global, Ben Essen, Chief Strategy Officer της Iris και Caroline Davison, Managing Director and Sustainability Lead της Elvis, όπως και εκπρόσωποι των Mother, MediaCom, Mindshare και M&C Saatchi. Η Purpose Disruptors είναι μια ομάδα ανθρώπων της διαφήμισης, οι οποίοι ξεπερνούν τους 1.600 και εργάζονται για να αναδιαμορφώσουν τη βιομηχανία για να προωθήσουν έναν τρόπο ζωής που στοχεύει σε έναν net zero κόσμο, έως το 2030.

(Πηγή: Campaign)