Στα τριακοστά γενέθλια του agency

[Λονδίνο] Πάντως, δεν έγινε γνωστό το κόστος της εξαγοράς της BBH, η οποία είχε πέρυσι έσοδα ύψους 164 εκατ. δολαρίων, διαθέτει γραφεία στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Σάο Πάολο, τη Σιγκαπούρη, τη Βομβάη και το Λος Άντζελες, ενώ απασχολεί περί τα 1.000 άτομα. Παράλληλα, η Publicis πρόσθεσε στο ρόστερ της και την εταιρεία NEOGAMA/BBH. Μάλιστα, ο Alexandre Gama, Ιδρυτής της, θα αναλάβει καθήκοντα Worldwide Chief Creative Officer, διαδεχόμενος τον Hegarty ο οποίος θα συνεχίσει ως Founding Partner-Creative.

Όπως έγινε γνωστό, οι Hegarty και Bogle θα περιορίσουν σταδιακά την ενασχόλησή τους με το agency και το 2014 θα αποχωρήσουν οριστικά. Τι σημαίνει άραγε αυτή η εξέλιξη για το μέλλον της BBH; Όπως δήλωσε ο Hegarty, «ήμασταν αποφασισμένοι να βρούμε έναν τρόπο να διατηρήσουμε την κουλτούρα δημιουργικότητας που μας διακρίνει σε έναν κόσμο που ορίζεται από τα οικονομικά δεδομένα. Έτσι πιστεύουμε ότι θα συμβάλλουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη της BBH για τα επόμενα 30 χρόνια ή και ακόμα περισσότερα».