Η αξία της οποίας εκτιμάται στα 1,9 δισ. δολάρια

Σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg, η απόκτηση του συγκεκριμένου ποσοστού θα καταστήσει την Publicis τον μεγαλύτερο μέτοχο στην Cheil, η οποία ξεκίνησε ως in-house agency της Samsung, με την αξία της να εκτιμάται πλέον στα 1,9 δισ. δολάρια. Η Samsung κατέχει το 25% της Cheil, και αν προχωρήσει η εξαγορά, η εταιρεία τεχνολογίας αναμένεται να διατηρήσει μεγάλο ποσοστό του agency. Οι φήμες για την εξαγορά ακολουθούν τη δήλωση του Προέδρου του Publicis Groupe, Maurice Levy, τον περασμένο Δεκέμβριο, ότι ο όμιλος σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί διεθνώς.

(Πηγή: adnews)