Γαλλικό web-advertising agency

(ΠΑΡΙΣΙ) Οι συζητήσεις για την εξαγορά του γαλλικού web-advertising agency ξεκίνησαν πριν 3 μήνες και, σύμφωνα με την Les Echos, αναμένεται να ολοκληρωθούν τις προσεχείς ημέρες. Όπως είχε δηλώσει και ο Maurice Levy, CEO της Publicis, μετά την κατάρρευση της πολυσυζητημένης συγχώνευσης με την Omnicom Group, η εταιρεία στρέφεται στην εξαγορά πολλών μικρών agencies, δίνοντας κυρίως έμφαση στον digital τομέα. Τα στοιχεία του Bloomberg απέδιδαν στην Criteo αξία 1,2 δισ. ευρώ στο τέλος του περασμένου έτους. Ιδρύθηκε το 2005 και ανιχνεύει user activity σε ιστοσελίδες με σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές να στοχεύσουν τους πιθανούς τους καταναλωτές. Το περασμένο έτος, η Criteo κατέγραψε την εντυπωσιακή αύξηση εσόδων 63%, φτάνοντας τα 444 εκατ. ευρώ.