Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού spec που διήρκεσε περίπου 6 μήνες και το οποίο συντόνισε η Τζίνα Τασιοπούλου, International Account Director της Proximity ZZ, ως επικεφαλής τεσσάρων άλλων εταιρειών του Omnicom Group (MarketStar, Rapp-Kern, Doremus, E-graphics). Πιο συγκεκριμένα, η Proximity ZZ, ως Marketing Services Agency για ΗΠΑ και Καναδά, ανέλαβε ένα πολυ-επίπεδο πρόγραμμα offline και online επικοινωνιακών ενεργειών B2B για τους Partners και Distributors της γνωστής πολυεθνικής. Αξίζει να αναφερθεί ότι η προαναφερόμενη ανάθεση αποτελεί τη συνέχεια μιας πολυετούς συνεργασίας σε περίπου 20 χώρες στο ΕΜΕΑ, που περιλαμβάνει τον σχεδιασμό marketing υπηρεσιών, τη διαχείριση  καμπανιών και τον διακρατικό συντονισμό τους, με γνώμονα την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Hewlett-Packard.