Πρόκειται για εντυπωσιακό ποσοστό, που αναδεικνύει ξεκάθαρα τις προκλήσεις που έχουν μπροστά τους marketers και διαφημιστές στο digital περιβάλλον. Οι προκλήσεις αυτές αναδείχθηκαν στο Social Media Conference 17’, στο πλαίσιο συζήτησης panel με θέμα «How to peak your eCommerce Performance with Social Media». Η θεματολογία του panel κινήθηκε γύρω από τις εξελίξεις και τις νέες διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τα συνήθη λάθη των ελλήνων marketers, τους τρόπους αντιμετώπισης του overspending, αλλά και τα βασικά συστατικά επιτυχίας για optimised απόδοση.

Iδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το θέμα του overspending, το οποίο τέθηκε επί τάπητος στη συνέχεια, ως σύνηθες φαινόμενο στα social media και το panel αναφέρθηκε στους τρόπους αντιμετώπισής του. Ανάμεσα στους βασικότερους αναφέρθηκε η ανάγκη για συνεχόμενη παρακολούθηση και επαναπροσδιορισμό του account, η ανάγκη για «estimation του lifetime value του χρήστη», καθώς και η ανάγκη για optimized προσαρμοσμένα δημιουργικά.

Στη φετινή διοργάνωση του Social Media Conference, περισσότεροι από 10 διεθνείς και έλληνες ομιλητές μοιράστηκαν με το κοινό best practices, tips, καθώς και τη δική τους εμπειρία για μια σειρά από καίρια ζητήματα: από το Storytelling in a Video-first world, το Influencer Marketing και το Social Advocacy, μέχρι το Social Commerce και την ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής σε όλα τα στάδια της καταναλωτικής διαδρομής.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε Masterclass Session με τίτλο «How to Brief For Better Video Content», στο οποίο ο Alexander Woggon, Senior Sales Manager της Unruly, ανέλυσε τα 7 βήματα για τη προετοιμασία του brief που θα οδηγήσει στη δημιουργία του κατάλληλου video περιεχομένου και στην επίτευξη των στόχων. Αναλυτικό ρεπορτάζ για το Social Media Conference 17’ στο σημερινό μας τεύχος.