Μαρία Πουλάκου, Head of Marketing Greece, Balkans, Cyprus & Malta, Mattel AEBE

Το σημαντικότερο marketing lesson που μας άφησε το 2020 για τα επόμενα χρόνια είναι…

Nα βλέπουμε τις προκλήσεις ως ευκαιρίες. Ποτέ δεν θα υπάρχουν οι τέλειες συνθήκες, όσο προετοιμασμένοι κι αν είμαστε. Αν στεκόμαστε συνέχεια στο πρόβλημα, δεν θα βρούμε λύση. Με ευελιξία, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στο σχέδιο και την ομάδα μας θα είμαστε πάντα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Το διαχρονικό «σημάδι» της πανδημίας στον καταναλωτή είναι…

Eπαναπροσδιορισμός των αξιών και των συμπεριφορών. Ο καταναλωτής έχει περισσότερη ανάγκη από ποτέ την ασφάλεια σε ό,τι και αν κάνει και «purpose». Εμπιστεύεται τις μάρκες που γνωρίζει διότι η «ασφάλεια» είναι «δεδομένη», αλλά ζητάει πλέον από αυτές το «purpose» για να συνεχίσει να τις εμπιστεύεται.

Η επικοινωνία μπορεί να ξεπεράσει το gender stereotyping, εάν…

Όλοι μαζί προάγουμε τη διαφορετικότητα και καταρρίψουμε τα στερεότυπα. Υπάρχουν brands που το επικοινωνούν, ωστόσο χρειάζεται συνέπεια και προσήλωση για να το πετύχουμε όλοι μαζί! Δεν είναι μόδα, είναι αλλαγή στάσης κι έτσι πρέπει να σκέφτονται και να ενεργούν όλοι οι Marketeer και οι διαφημιστικές.

Το remote working είναι…

Διαφορετικό από το «work from home» που πολλοί από εμάς ζούμε σήμερα. Μεγάλες εταιρείες είχαν υιοθετήσει το remote working ως προνόμιο στα στελέχη τους, αρκετά πριν το απαιτήσουν οι συνθήκες της πανδημίας. Αυτό πιστεύω θα παραμείνει σαν στρατηγική επιλογή των εταιρειών και όχι μια τακτική. Να υπάρχει ευελιξία και περισσότερες επιλογές για την εξισορρόπηση της εργασίας και της προσωπικής ζωής.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν…

Ότι αργήσαμε να αναλάβουμε δράση σε κάτι. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχουν χαμένες ευκαιρίες, αλλά χαμένες στιγμές, που με προσωπική δουλειά και πείσμα είναι στο χέρι μας να ξαναέρθουν.

Εάν είχα το μαγικό ραβδί…

Θα τόνωνα το αίσθημα της αισιοδοξίας και της αλληλεγγύης. Όταν σκεφτόμαστε θετικά (can do) και δρούμε όλοι μαζί για έναν κοινό στόχο, μπορούμε και θα τα καταφέρουμε.