Της Γιώτας Ηλιοπούλου, Head of Marketing, Minerva SA Edible Oils & Food Enterprises

Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα είναι…

Να ξεχωρίσεις σαν μάρκα. Η παγκόσμια κρίση έχει ανατρέψει τα πάντα και έχει αλλάξει τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η πρόκληση της προσαρμογής στις πρωτόγνωρες αυτές συνθήκες και ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής των μαρκών σε μια νέα κανονικότητα είναι επιτακτικά, μέσα από το καταλληλότερο κάθε φορά «κανάλι» επικοινωνίας.

Αυτή την εποχή, επενδύω σε Μέσα που…

Καταφέρνουν να κερδίσουν και να διατηρήσουν την προσοχή του κοινού που στοχεύουμε. Μέσα στην πληθώρα διαθέσιμων μέσων, ο καταναλωτής κατακλύζεται από data, περιεχόμενο, διαφημίσεις, ειδήσεις κ.λπ. Δεν ανταγωνιζόμαστε απλά και μόνο τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα στενά όρια του κλάδου. Ανταγωνιζόμαστε όλους όσοι παράγουν και διανέμουν περιεχόμενο στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν κάτι. Ο καταναλωτής θα αφιερώσει χρόνο αποκλειστικά και μόνο όταν θα νιώσει ότι αυτό που βλέπει έχει νόημα, ουσία και τον αφορά.

Ο σύμμαχος μου στην κρίση που διανύουμε είναι…

Η κουλτούρα ανθεκτικότητας, ευελιξίας, εταιρικής υπευθυνότητας, αλλά και η πίστη μου στη συλλογική προσπάθεια της ομάδας και στα αποτελέσματα που φέρνει.

To marketing αύριο θα είναι διαφορετικό γιατί…

Προϋποθέτει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης πάνω στη συνολική και όσο γίνεται εξατομικευμένη εμπειρία του καταναλωτή από τη μάρκα και τις υπηρεσίες της.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο «επαγγελματίας» του αύριο…

Το κλειδί για το πώς αντιλαμβάνεται κάποιος τα «νέα δεδομένα», η ικανότητά του για προσαρμογή και ευπραγία σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον (ΑQ), όπως και η συναισθηματική νοημοσύνη, είναι οι μελλοντικοί «Game Changers».

Η εξέλιξη που θα αλλάξει ριζικά την επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, είναι…

Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών όπως το ΑΙ και VR, οι οποίες μπορούν να αλλάξουν τα κριτήρια στην εμπειρία του καταναλωτή σε πραγματικό χρόνο και σε οποιονδήποτε χώρο. Ο συνδυασμός και ο συντονισμός των διαφορετικών μέσων και σημείων επαφής με τον καταναλωτή γίνεται απαραίτητος για την αποτελεσματική διαχείριση της σχέσης και της εμπειρίας του καταναλωτή.