Μία από τις λίγες αγορές με ανοδική πορεία

Τα νέα μωρομάντηλα έχουν ειδικά σχεδιασμένη φόρμουλα ανάλογα με την ηλικία του μωρού και κυκλοφορούν σε 3 τύπους και για 2 ηλικιακές φάσεις: Sensitive, Fresh & Clean και Natural Care. Είναι υποαλλεργικά και δερματολογικά ελεγμένα, δεν περιέχουν οινόπνευμα και έχουν ουδέτερο pH και κυκλοφορούν και σε οικονομικές συσκευασίες «2+1 δώρο». Η Νάντια Παπαχρηστοπούλου, Group Brand Manager Skin & Baby της Ελαϊς Unilever Hellas, επεσήμανε μεταξύ άλλων στην ειδική εκδήλωση παρουσίασης που έγινε πρόσφατα: «Τα μωρομάντηλα αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς των ειδών βρεφικής περιποίησης (πάνω από 50%) και είναι η μόνη αγορά βρεφικής περιποίησης με ανοδική πορεία, ακόμη και μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης».