Με δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της

Η Praktiker Hellas γιορτάζει για 7η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Από τις 05 έως τις 10 Οκτωβρίου, όλο το δίκτυό της συμμετέχει ενεργά με δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της. Ενδεικτικά, πραγματοποιεί δωρεάν workshops, εκδηλώσεις και παρουσιάσεις προϊόντων, ενώ προσφέρει και δώρα για τα μέλη του προγράμματος «my Praktiker». Παράλληλα, διεξάγει πανελλαδικό διαγωνισμό Great Service Store.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Σε μια τόσο ιδιαίτερη χρονιά για όλους, νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι που διοργανώσαμε αυτές τις δράσεις, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, έτσι ώστε να μπορούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί την εξυπηρέτηση με τους καταναλωτές και τους ανθρώπους μας».