Νέα εργαλεία AI τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στις δραστηριότητες marketing αλλά και στον μετασχηματισμό της Εμπειρίας του Πελάτη (CX), παρουσίασε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca, στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση των CX Ninjas με τίτλο «AI in Marketing: unlocking new possibilities for CX», που πραγματοποιήθηκε εχθές, Τρίτη 27 Ιουνίου.

Μάλιστα, ο Σιδερίδης παρουσίασε στους συμμετέχοντες τον «Zemark», έναν virtual agent κατασκευασμένο με τη χρήση Generative AI από την Pobuca, ο οποίος θα μπορεί να αξιοποιηθεί ως marketing assistant από τις εταιρείες.

Πρόκειται για μια δυνατότητα που θα είναι διαθέσιμη τους επόμενους μήνες. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του ο Σιδερίδης εστίασε στις νέες δυνατότητες που προσφέρει το ΑΙ και στο πώς αυτές μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Όπως τόνισε η «επανάσταση» έρχεται από τη δυνατότητα του AI να παράγει κώδικα. Αναφέρθηκε επίσης στο AutoGPT, στο εργαλείο στο οποίο οι χρήστες μπορούν να θέτουν στόχους και αυτό κατόπιν να δημιουργεί tasks και να τα αναθέτει σε άλλα GPT.

Στάθηκε, τέλος, στη δυνατότητα που έχει πλέον το Bing να «διαβάζει» εικόνες, να τις κρίνει, να τις βελτιώνει και να επιλέγει ανάμεσα σε πολλές, αιτιολογώντας μάλιστα την επιλογή. Στο δεύτερο μέρος της παρουσίασης, τον λόγο πήρε η δικηγόρος Ηλιάνα Κωστή η οποία προσέγγισε τη νέα τεχνολογία από τη σκοπιά της ηθικής και της νομικής επιστήμης. Μίλησε για τα ζητήματα ηθικής διαχείρισης που εγείρονται, για την έννοια της «υπεύθυνης καινοτομίας» αλλά και το ευρωπαϊκό AI Act, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο Πρότασης Κανονισμού.