Λύση που αξιοποιεί το AI για βέλτιστο CX στο omnichannel

Η Pobuca λανσάρει τη νέα λύση «Customer Voice», για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της μετάβασης της εμπειρίας των πελατών από το παραδοσιακό retail στην omnichannel εποχή, ενισχύοντας, παράλληλα, τόσο τη φωνή πελάτη, όσο και τους μηχανισμούς πρόληψης και την ανθεκτικότητα των brands σε κρίσεις. Το Customer Voice αξιοποιεί τις δυνατότητες του AI για να αναλύσει το customer feedback, μετατρέποντας τα big data σε επεξεργάσιμα insights.

Είναι σχεδιασμένο για να εδραιώσει την omnichannel CX εμπειρία, να φέρει τα brands πιο κοντά στον καταναλωτή, ενισχύοντας τη σωστή τμηματοποίηση με βάση τα δημογραφικά στοιχεία και προτιμήσεις, όπως και να δώσει τα κατάλληλα εργαλεία για την εξαγωγή πληροφοριών για τη βελτίωση του CX. «Καθώς η εποχή του Covid άλλαξε απότομα, όσο και πιθανότατα ανεπίστρεπτα, τη συμπεριφορά των πελατών, αυτή είναι η ώρα, περισσότερο από ποτέ, για τα brands να ακούσουν προσεκτικά το Voice of the Customer και να προσαρμοστούν όσο καλύτερα μπορούν στη νέα πραγματικότητα», δήλωσε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.