Συμβαδίζοντας με τις σύγχρονες ανάγκες των επαγγελματιών, η Pobuca θα διοργανώσει μια σειρά από 30λεπτα πρακτικά webinars.

Την Τετάρτη 15 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο, με τίτλο «FMCG & Loyalty: how to bridge the gap», το οποίο έρχεται να απαντήσει στο ερώτημα των FMCG brands για το πώς μπορούν να επιτύχουν ίδιου βεληνεκούς Customer Loyalty, όπως brands που συνδέονται απευθείας με τους τελικούς πελάτες τους.

Η καινοτόμος λύση για D2C Loyalty που θα συζητηθεί έρχεται να καλύψει αυτό το κενό και να αλλάξει τα μέχρι τώρα δεδομένα για τους επαγγελματίες marketing, CX και Loyalty του χώρου.