Το νέο της κατάστημα Public στο Golden Hall εγκαινιάζει η Public-MediaMarkt, μια επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του ευρύτερου επενδυτικού πλάνου της για αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων, άνοιγμα νέων και για επενδύσεις σε τεχνολογία και logistics. Το νέο κατάστημα καλύπτει 3.200τμ και εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διευρύνοντας την γκάμα προϊόντων με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων, ενώ συνδυάζει τις φυσικές αγορές με το e-commerce. Το κατάστημα διαθέτει, ενδεικτικά, ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις, Pick Up Points και Same Day Store Pickup.

Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι και την προσωπική φροντίδα. «Παραμένοντας πιστοί στον στρατηγικό μας σχεδιασμό, εξελίσσουμε συνεχώς το omnichannel δίκτυό μας και εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, δίνοντας έμφαση στην ευκολία, την ταχύτητα και την ευχάριστη εμπειρία αγορών, σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου, online ή offline», σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο CEO της Public-MediaMarkt, Ρόμπυ Μπουρλάς.