Ενοποιεί παράλληλα τίτλους της υπό νέο brand. Σε αναζήτηση global production agency βρίσκεται η PlayStation, σύμφωνα με πληροφορίες του Campaign US. Το brand της Sony Interactive Entertainment θα αξιοποιήσει το shop προκειμένου να συμβάλλει στην παγκόσμια διάχυση της δημιουργικής δουλειάς του συνεργαζόμενου agency adam&eveDBB μέσω digital, αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν σχετικά. Οι τελικές παρουσιάσεις αναμένεται […]

Ενοποιεί παράλληλα τίτλους της υπό νέο brand.

Σε αναζήτηση global production agency βρίσκεται η PlayStation, σύμφωνα με πληροφορίες του Campaign US. Το brand της Sony Interactive Entertainment θα αξιοποιήσει το shop προκειμένου να συμβάλλει στην παγκόσμια διάχυση της δημιουργικής δουλειάς του συνεργαζόμενου agency adam&eveDBB μέσω digital, αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν σχετικά. Οι τελικές παρουσιάσεις αναμένεται να λάβουν χώρα μέσα στον μήνα, αν και οι R3, η συμβουλευτική εταιρεία που διενεργεί τον διαγωνισμό, η PlayStation και η adam&eveDDB δεν έχουν κάνει κάποια σχετική δήλωση.

Ο γίγαντας των παιχνιδιών επέλεξε την adam&eveDDB ως το νέο του παγκόσμιο creative agency of record πέρυσι, μετά από μια σκληρή διαδικασία αναθεώρησης 6 μηνών. Μέσα στην εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε το λανσάρισμα του PlayStation Studios, ενός νέου brand που αγκαλιάζει τους εμβληματικούς τίτλους της κονσόλας, όπως τα Uncharted, LittleBigPlanet και God of War. «Σκεφτόμασταν πώς να ενοποιήσουμε όλα αυτά τα υπέροχα παιχνίδια κάτω από ένα brand και πραγματικά ο σκοπός είναι να κάνουμε τον καταναλωτή να καταλάβει ότι όταν βλέπει αυτό το brand ετοιμάζεται για μια δυνατή, καινοτόμο, βαθιά εμπειρία που έχει μάθει να περιμένει από τα παιχνίδια που προσφέρει η PlayStation», επισημαίνει η εταιρεία. (Πηγή: Campaign)