Οι υπηρεσίες streaming και η premium cable τηλεόραση μονοπώλησαν το ενδιαφέρον έναντι της παραδοσιακής, με μεγάλους νικητές τα HBO, Netflix και Amazon Prime Video. Οι πλατφόρμες ΟΤΤ άφησαν το στίγμα τους και σε διαφημιστικό επίπεδο, με τουλάχιστον ένα σποτ κατά τη διάρκεια της προβολής της διοργάνωσης, ενώ αρκετοί, όπως τα Apple, Netflix και Amazon «έτρεξαν» πολλά spots κατά τη διάρκεια της βραδιάς.

Το HBO, με 25 διακρίσεις, βραβεύθηκε για τη mini σειρά Chernobyl (σκηνοθεσίας, σεναρίου και limited series), ενώ η σειρά blockbuster Game of Thrones, είχε τις περισσότερες υποψηφιότητες της χρονιάς και έφυγε με το βραβείο outstanding drama και δεύτερου αντρικού ρόλου για τον Peter Dinklage. Το Fleabag, σε συμπαραγωγή των Amazon Studios και του BBC απέσπασε 4 διακρίσεις, καλύτερης κωμικής σειράς, πρώτου γυναικείου ρόλου σε κωμωδία (Waller-Bridge), σεναρίου (Waller-Bridge) και σκηνοθεσίας (Henry Bradbeer).

Η πλατφόρμα Hulu κατέκτησε επίσης ένα βραβείο, για την Patricia Arquette και το The Act. Η παραδοσιακή τηλεόραση εκπροσωπήθηκε στις βραβεύσεις μόνο από το Saturday Night Live του NBC, το οποίο αναδείχθηκε «Outstanding Variety Sketch Series», ενώ έλαβε και βραβείο σκηνοθεσίας.
(Πηγή: AdWeek)