Στόχος της το λανσάρισμα άνω των 100 νέων τίτλων ετησίως

Η πλατφόρμα streaming της Walt Disney Co., Disney+, ξεπέρασε τους 100 εκατ. χρήστες, σε 16 μήνες από το λανσάρισμά της, εδραιώνοντας τη θέση της ως ο πιο δυναμικός ανταγωνιστής του Netflix. Η υπηρεσία έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο και στη συνέχεια λανσαρίστηκε σε Καναδά, Αυστραλία, Λατινική Αμερική και Σιγκαπούρη τους προσεχείς μήνες. Η ταχύτατη ανάπτυξη της υπηρεσίας αποδίδεται στη δυναμική του brand name της Disney αλλά και των entertainment franchises, Marvel, Star Wars και Pixar. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix έκλεισε το 2020 με σχεδόν 204 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως.

Η επιτυχία της υπηρεσίας ώθησε την Disney να αυξήσει το programming budget της για το Disney+, ενώ στόχος της είναι το λανσάρισμα άνω των 100 νέων τίτλων ετησίως. Η υπηρεσία Disney+ είναι ήδη διαθέσιμη σε 59 χώρες. «Η direct-to-consumer δραστηριότητά μας αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της εταιρείας», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο Chief Executive Officer, Bob Chapek.

(Πηγή: AdΑge)