Ανάθεση του αμερικανικού media λογαριασμού

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Η επιλογή έγινε έπειτα από spec, στο οποίο συμμετείχαν τόσο η MEC -υπερασπίστηκε τον λογαριασμό- όσο και οι Universal McCann και Ingenuity Media. Η MEC χειριζόταν τον συγκεκριμένο λογαριασμό για περισσότερα από 10 χρόνια και η απώλειά του θεωρείται σημαντική. Πόσο μάλλον, μιας και νωρίτερα φέτος ολοκληρώθηκε η συνεργασία της με την Activision και βρίσκονται επίσης σε spec οι λογαριασμοί των Novartis και Toys ‘R Us.

Όπως δήλωσε ο Kurt Kane, CMO της Pizza Hut, «είμαστε ηγέτες στην αγορά της πίτσας και ανυπομονούμε να ενισχύσουμε τη δυναμική μας αξιοποιώντας τη δημιουργικότητα και το στρατηγικό σχεδιασμό της Optimedia. Η MEC υπήρξε πολύτιμος συνεργάτης και μας προσέφερε στρατηγικές αλήθειες και αξιόλογο σχεδιασμό για περισσότερο από μία δεκαετία. Τους ευχόμαστε τα καλύτερα».