Επανεξετάζει το creative, τα media και το communications διεθνώς

Σε spec θέτει η Philips τον integrated global λογαριασμό της αξίας 300 εκατ. δολαρίων, ο οποίος περιλαμβάνει το creative, τα media και το communications σε όλον τον κόσμο. Η εταιρεία κάλεσε να συμμετάσχουν στο review τουλάχιστον τέσσερις ομίλους, μεταξύ των οποίων οι Interpublic Group, Dentsu, WPP και MDC Partners. Μέχρι στιγμής, μία μεγάλη μερίδα του media business διαχειρίζεται η Carat, η οποία θα συμμετάσχει στη διαδικασία, ενώ η Wavemaker του WPP διαχειρίζεται το μικρότερο κομμάτι των digital media. Η Ogilvy του WPP διαχειρίζεται τον creative λογαριασμό από το 2011. Η προθεσμία για πληροφορίες ισχύει έως τις 25 Ιανουαρίου, ενώ το pitch θα «τρέξει» έως τον Μάιο. Την επίβλεψη του review θα έχει η R3. H Philips δαπανά για τα global media της γύρω στα 300 εκατ. δολάρια.

(Πηγή: Campaign)